Menu
Szukaj
Koszyk
Zwroty wymiana i reklamacje

Zwroty

Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki. W tym celu możesz zalogować się do swojego konta i skorzystać z szybkich zwrotów.

Wybierz produkty do zwrotu

Zwróć wszystkie lub tylko wybrane produkty z listy zamówień. Na zwrot masz 14 dni.Za przesyłkę zwrotną koszty ponosi kupujący.

Podaj szczegóły przesyłki

Sprawdź dane “zaciągnięte” z zamówienia i uzupełnij brakujące informacje: m.in. formę wysyłki, typ opakowania i datę nadania.

Zapakuj i nadaj paczkę

Spakuj zwrot , Przekaż paczkę kurierowi, zanieś do paczkomatu lub punktu nadania. Produkty wrócą do sklepu.

Instrukcja zwrotu towaru:

1.Towar zwracany przyjmowany jest tylko i wyłącznie w oryginalnym opakowaniu i  opatrzony metką, oraz oryginalnymi plombami bez śladów noszenia - użytkowania , z dołączonym formularzem zwrotu oraz dowodem zakupu, w terminie nie przekraczającym 14 dni od daty otrzymania towaru od sprzedającego. W przeciwnym wypadku zwroty będą odrzucane.

Oświadczenie możesz pobrać tutaj :

https://affairfashion.pl/zwrot

Adres do zwrotów:

Affair Fashion

Franklinów 96

63-400 Ostrów Wielkopolski

Pamiętaj, aby do paczki włożony był paragon i oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu możesz wysłać na adres e-mailem:atelier@affairfashion.pl


O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej. Zwracany towar musi być kompletny (wraz z metkami) i nie może nosić oznak użytkowania. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia tych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.

 

Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrotu dokonamy w ten sam sposób. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszty przesyłki nie będą zwracane.

Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.

Wymiana

W przypadku kiedy otrzymany produkt nie spełnia Państwa oczekiwań względem rozmiaru, proponujemy wymianę produktu w ciągu 14 dni kalendarzowych na ten sam model w innym rozmiarze.

Aby skorzystać z tej możliwości prosimy o kontakt z nami, abyśmy mogli zweryfikować stan magazynowy pożądanego rozmiaru.

Opłata za paczkę z wymienionym towarem leży po stronie kupującego. Koszt takiej paczki na terenie Polski to 15,00 zł *. Kwotę można dołączyć do paczki w formie gotówki, bądź dokonać przelewu na poniżej podane konto:

Affair Fashion

Agnieszka Fimiak

Bank Santander S.A

konto złotówkowe 73109011600000000105507137


Po uzyskaniu telefonicznej lub mejlowej akceptacji wymiany prosimy o odesłanie produktu wraz z formularzem wymiany na nasz adres:

Affair Fashion

Franklinów 96

63-400 Ostrów Wielkopolski

formularz wymiany

 


Reklamacje

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:

 

  1. Skontaktuj się z nami, używając jednego z dostępnych sposobów kontaktu (formularz kontaktowy, e-mail, infolinia).
    Infolinia (od poniedziałku do piątku, w godzinach 9-17 e mail atelier@affairfashion.pl
  1. Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia, paragon lub faktura.
  2. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
  3. Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.

 

Adres do reklamacji:

Affair Fashion

Franklinów 96

63-400 Ostrów Wielkopolski

 

Szczegółowy regulamin zwrotów i reklamacji znajduje się tutaj. Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta: atelier@affairfashion.pl. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc i zapewnić Ci najlepsze doświadczenie zakupowe.